Digga

Det första jag ramlade över när jag kom hem var en vortex bowl och två nya tobaker.
Fantasias candy cane och gingerbread. Julen är räddad! eller något haha :)

Det känns fint att vara hemma nu, det har snöat på flera dagar i rad så nu ligger det som ett tjockt täcke, sådär som det ska vara hemma över jul. Sådär som det inte varit på två år.
Jag har även hållt mig inomhus mycket, inte lyckats få tag i vänner som jag skulle ha fikat med, insett att mina utslag är skabb och behandlar mig mot det i nuläget. Insett att jag faktiskt nog alltid kommer ha en nerv som kommer agera svartsjukt gentemot honom och det stör mig för jag ska ju faktiskt inte bry mig nu. Det är ju jag som är aset i förhållandet nu.
Eller?

Vill röka pipa med vännerna innan jag far hem, måste packa ihop en till flyttlåda, och pappa ska få den stora äran att skicka dem per bussgods sen för.. flytta i mellandagarna, det är lite klurigt dåva.
Men det är fint, jag är så himla peppad!

Även om mitt rum den första veckan kommer bestå av en luftmadrass, cd spelade och en vattenpipa.. men de må va.

God jul på er!
Dagens klipp:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0