Skitresa hem

Jag behöver sympati, jag kommer ha en pissresa hem. Och nu när jag tänkt den tanken kommer det bli så, och jag kan inte vända den nu heller för jag är bitter och vill ha sympati. Och på sätt och vis vill jag behålla känslan av att det är ett mycket bättre val att bo i Göteborg än i Umeå för då slipper man sånna här resor.
I alla fall, problem ett: Tåget har inga kontaktuttag, med andra ord kommer min dator dö om fem timmar. Visst man kan åka tåg utan och det är natttåg men ändå. Sen problem två: Det är barn, högljudda sådana i båda kupéerna bredvid min. Jag är omringad. SEN så ska jag byta till buss i Sundsvall, som om det inte var nog jobbigt så måste jag vänta i en och en halv timme i Sundsvall från 03.00  till 05.20 innan bussen går. JÄVLIGT roligt.
Det kommer ju inte alls vara sketa kallt och det skulle inte förvåna mig om väntsalen är låst då också.

Fyfan.

Är i alla fall framme i Umeå 10.05 imorgon.. ja, det tar 14 timmar. På riktigt.
Jag hatar Umeå lite just nu, men det blir fint att komma hem i alla fall.
Jag längtar tills den här helvetes resan är över.
Shit och jag har saker som jag behöver prata om med någon, vet också med vem.
Jag behöver Miranda, hoppas hon loggar in sen igen :)
Medan min dator lever än.

(hehe aja, nu kickade "baby got back" in på min Spotify i alla fall :)


My Anaconda wants non unless you got buns, hun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0