Avskedsfest?

Hahaha jag hade nog den underligaste avskedsfesten igår. Sista lördagskvällen i stan, jag och lenny knäpper första Wisby klostern runt halv fem och röker pipa.. först känns det lite lamt och vi söker förfest, hittar inget och runt på tredje ölen och pipan så är det ganska chill, vi snackar skit om allt möjligt, nostalgisk historia och asgarvar åt våra fördomar vi haft om varandra i början.

Sen drar vi till Lisa's hang out och hennes polare, vi är väl lagomt lite mer salongsberusade än dem men det gjorde inte så mycket, skönt att se lisa igen. Hoppas vi ses imorgon som planerat nu också.

Nåväl, där dricker vi upp mer öl, blir bjudna på ett billigt och äckligt vin och helt plötsligt blir min fylla så sjukt sne. Och japp, jag kräktes, två gånger. Sen runt tolv (alldeles för lång förfest) så skulle alla dra till origo, jag pallade fan inte gå någonstans, lenny noterade detta och vi raglade hemåt med varsin obsen fylle hicka. Sen väl hemma så möter vi Peter och två nyktra kompisar som ser helt chockade ut när vi kommer i dörren, uppenbart sjukt fulla. Jag sätter mig på hallgolvet och tar med möda av mig mina skor, varpå lenny ramlar omkull och vi börjar asgarva och vi ligger helt snea och garvar på hallgolvet i säkert en kvart medan peter och hans vänner vet inte riktigt vad de ska göra och  önskade att de hade en videokamera. Sen gick jag och spydde upp det sista äckliga vinet och sov som en stjärt vid halv ett.

Vilken avskedsfest! Snefylla ftw!

Nämen.. det hade varit kul att kunnat gå ut, jag hade peppat på det men jag hade roligt ändå, och det kändes fint att få lattja med lenny mest hela kvällen. Nästan bara han kvar av gamla sälarna kvar i stan nu.
Och jo nog drömde jag litegrann om avskedsfest ala Marias.. men det blev ju som omöjligt eftersom.. ingen var kvar.

Hoppas på en fet inflyttningsfest med alla sälar iaf. Det vore helt fantastiskt faktiskt!

Kram alla.
Sista söndagen.
Jag är nervös nu

Kommentarer
Postat av: Tone

Haha! :) Ja, så kan det gå när haspen inte riktigt är på.. ;P



Jag hoppas att du får det bra i Gbg och att livet börjar kännas ljusare för dig! :)

Take care och kram!

2008-11-17 @ 00:06:31
URL: http://ailime88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0