Nammor

Idag kom då äntligen mitt paket, ett pris som jag vann från ett amerikanskt vattenpips community (www.hookahdomain.com). Har väntat på mitt pris sedan Mars, de har failat som fan flera gånger med att frakta den till mig men nu slutligen. Och jag kan bara säga att fyfan vad värt det var att vänta på det!

Jag vann en Nammor slang, en slang utan inre metall delar och lösavtagbart munstycke som gör att slangen är komplett rengörbar, den kommer aldrig rosta och man kan även diskmaskin tvätta munstycket!
Slangen är också lite större än genomsnittet vilket gör att den är väldigt lätt att dra från och man kan lättare få större moln att leka med i sin rökning.

I paketet fick jag också fantastiska Fantasia's vattenpipstobak. Ett märke ifrån Amerika, med smaken strawberry lemonade. Den smakar himmel och luktar som jättefruktigt te eller som frukt menthos, smakar likadant och håller dubbelt så länge än fejk tobaksmärket El Fakher som säljs över hela sverige och är bland de få tobaksmärkena som säljs.

Mitt vattenpipsnörderi är på en komplett ny nivå och jag är så himla nöjd just nu, det här är sjukt sjukt bra :)
Anna är glad!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0