oj.

Jag flyttar imorgon.
Kläder är packade i en otympligt stor väska, med tanke på att jag inte vet hur länge jag kommer vara borta eller ha möjlighet till tvättmaskin ville jag ha några val att välja mellan när det kniper. Hatar dessutom att söka jobb när jag inte känner mig lämpligt klädd och relativt snygg så.. ja.



Imorgon händer det liksom..
jag vill inte ens tänka på hur sjukt det kommer kännas imorgon vid den här tiden..
Jag kommer nog sitta och skriva kuvert maniskt i försök om att koncentrera mig på något annat.
Och fyfan, tänk om jag glömmer något också?
ångesten!

Men jag är mest bara nervös och pirrig och spänd.
Hur fan ska det här gå?
kommer tid kommer råd.

Kommentarer
Postat av: Tone

Dagen har kommit! Anna lämnar tryggheten och beger sig ut i livet på egen hand. ;) Jag tror att det kommer att gå bra för dig där nere i Gbg.. och du kommer att få med dig allt du kan behöva! :)



Hare bäst där nere! Lycka till! :D

2008-11-21 @ 18:12:41
URL: http://ailime88.blogg.se/
Postat av: Tone

Dagen har kommit! Anna lämnar tryggheten och beger sig ut i livet på egen hand. ;) Jag tror att det kommer att gå bra för dig där nere i Gbg.. och du kommer att få med dig allt du kan behöva! :)



Hare bäst där nere! Lycka till! :D

2008-11-21 @ 18:14:59
URL: http://ailime88.blogg.se/
Postat av: Tone

Dagen har kommit! Anna lämnar tryggheten och beger sig ut i livet på egen hand. ;) Jag tror att det kommer att gå bra för dig där nere i Gbg.. och du kommer att få med dig allt du kan behöva! :)



Hare bäst där nere! Lycka till! :D

2008-11-21 @ 18:49:15
URL: http://ailime88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0