snuva

Snorig, nyser, näsdroppsberoende (som jag försöker avvänja mig från).
Sjukt jobbig kombo.

Men men, vem är jag att klaga?
Såhär efter två dagar med normal dygnsrytm och meningar och något på schemat så är jag 80% återhämtad från min nedåtgående spiral. Det är skönt att jag rykte upp mig, sa till pappa att NU ska jag hjälpa dig på kontoret, som han gav förslag till för två veckor sen.

Nu väntar jag på att Lisa ska ringa och gå på stan med mig och kanske ta sig en kaffe :)
Nåväl.

Pappa är tillbaka på kontoret, så han vill väl ha datorn kanske.
Må så gott,
Solen lyser ute på en isblå himmel.

Jag ska se till att ha fina tre sista veckor i umeå.
17 dagar kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0