Sol

Just nu är det sol i mitt vackra Göteborg, imorgon kommer Lisa och Lenny sitter just nu i tobbes säng och suckar över att han är trött. Något jag inte riktigt förstår för sömn har vi inte fått lite av. Men jag antar att han har semester, då är man trött.
Själv är jag pigg, min dygnsrytm är fantastiskt felfri, klec upp halv åtta igår och klev upp nio idag.
Jag är nöjd men orolig fortfarande.

Gårdagen börjades med Arbetsförmedlingen vid Järntorget fär jag skrev in mig igen, på Torsdag har jag nästa möte där.
Sen lämnade jag in 6 cv'n i olika butiker som egentligen inte söker folk just nu. Mest glad är jag över Butiken Lush som gör handgjorda tvålar och schampon som har nyanställning till våren, vilket innebär att jag kommer ligga på deras telefon i några månader efter februari.

Jag hoppas konstskolan hör av sig också, så kanske man får stå modell för  dem och tjäna in lite mat och kunna vara kvar i stan i en vecka till åtminstone. Det vore grymt fint. Annars vettefan hur allt ska gå. Inskriven på ett till bemanningsföretag och på coop's cv bank. så jag hoppas väl, men inte så det fladdrar.. det mera pyr.
Vet inte någonting om allting med Tobias heller, det är som det är och jag prioriterar sömnen nu också, det är skönt att få sova bort från lite oro.

Annars kan jag inte hjälpa att känna mig stressad och som att jag gör för lite. Annars kan jag tycka att 6 cv'n 2 telefonsamtal till vik pooler och draget i kontakt av blotteri är rätt bra jobbat på en och en halv arbetsdag. Men det är ju alla misslyckanden, ingenting har ju sett ljust ut än vilket gör att jag är stressad.
Man måste ju fortsätta tills man lyckas, och jag vill verkligen lyckas snart.
Jag vill klara av det. NU.

Annars mår jag bra och är samma gamla sinnesförvirrade Anna som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0