Sun is shining

Fin solskensdag, halvdana besked från AMS från en sjukt peppad handledare som var asimpad över att jag verkade ha sånt fokus och på mina framtidsdrömmar. Full ödmjukhet över att jag inte alls kan binda mig till deras jävla jobb garanti möten. Och ett gemensamt förakt till systemet som knyter en så förbaskat ( missar man mötena så blir man av med alla slags underhåll och bidrag.) Peppt.. men nu ligger min garanti på is, tills den 15'de januari har jag på mig att fixa något och sen måste jag kontakta dem. Då har de studier jag inte vill studera egentligen kickat in så jag är i götet i vilket fall.
Det är bra. Eller egentligen inte för nu är det osäkert om jag kommer få bidrag hur som helst men det hoppas jag på att inte behöva helt enkelt :)

11 dagar kvar, det börjar bli pirrigt och nervöst.
Imorgon blir det den tredje flyttlådan som packas, hälften av min garderob ligger i en svart sopkasse och resten har jag organiserat i garderoben. De som ska packas i en låda och de som ska med nu den 22'a och de kläder som jag får använda under tiden :)

Spännande tider, spännande tider!
Imorgon kommer lisa hem! WEI!

och ja.. längtar till andra sängar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0