trött

Halv nio väckte mamma mig, och jo, jag gick upp. Dagens uppdrag var nämligen Vårdcentralen.
10.45 har jag nu en bokad tid med sköterska för att kolla upp mitt hudutslag som kliar något så jävulskt.
Det som känns jobbigt bara är att utslagen syns inte så mycket, det är några få röda prickar på slumpmässiga ställen, det är bara det att det kliar överallt när jag går och lägger mig.

Jobbigt är dock att jag måste cyckla till vårdcentralen, är inte alls peppad på det, det är sjukt kallt ute.
Men jag har inte råd med bussen och bilarna är borta.. undrar om jag inte kan hitta en sketen femkrona nånstans.
Hade fan behövt den nu. Jobbigt är också att om de tar en avgift på vårdcentralen är jag körd. Jag kan inte under några omständigheter betala för detta alls.. och mamma hade inga pengar att låna ut imorse heller och hann inte fråga pappa.

Dessutom håller dessa jävla utslag mig vaken jättelänge trots att jag är trött. Ligger bara och kliar mig.
Så jag har inte sovig mer än fyra timmar inatt och sov väldigt väldigt lätt och störigt för jag inte ville missa den här tiden.

Jag hoppas faktiskt det inte är skabb.
Vettefan vad det är alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0