The end

Ja, jag känner nu att den här bloggen är väldigt klar. Jag har inget att tillägga sittandes i mitt rum på Hisingen. Det nya året är firat, 2009 är påbörjat och jag kan inte ha gjort det bättre.

Jag är inte rädd längre, ingenting är omöjligt och jag klarade det.
Snart börjar jag plugga.

Ja.
Det var det ungefär.

Nu ska jag leva istället för att blogga, ta tag i mitt cirkusintresse och börja poia på riktigt igen, bli bättre på eldfakir, och sätta upp ett strech schema så jag kan gå ner i split och få en bättre brygga..
Tripplefold vore kul att kunna göra också.

Det är bara att kavla upp och sätta igång.
Idag är det tvättdag.

kram!

Kommentarer
Postat av: elli

tallihoooooo....!!! lev och må vackra du!

2009-01-05 @ 09:23:22
URL: http://ellionline.blogspot.com
Postat av: Tone

Vad härligt! :) Det är skönt när livet bara leker.. Kanske är det som Gunde Svan brukar säga; "Ingenting är omöjligt!" :D



Hare så himla bäst med ditt nya liv i Gbg! Take care! Hugs! :)

2009-01-07 @ 23:20:54
URL: http://ailime88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0